Mot klimakteriet och vidaree!

Jag har märkt att jag har börjat lukta jävligt illa på sistone. Jag kanske jag kommit in i puberteten efter 21 och ett halvt år i livet, eller så börjar jag trava mot klimakteriet. Eller så är det bara fel på min näsa. Det enda sättet att på riktigt veta är en klassisk opinionsundersökning!

Jag gick ner till frölunda torg och frågade människor som gick förbi om det luktade illa i min armhåla. Det var bara en som ville lukta. Sen slickades hon, och tog på mig. Jag fick springa som aldrig förr för att komma undan den något förståndshandikappade uteliggaren, tro mig, hon var ruggigt snabb!

Eftersom resultaten uteblev bytte jag strategi och iklädde mig "rädda världen" rollen och tog på mig de sedvanliga glasögonen i glasbottenstyle och en svart polotröja med den tillhörande kavajen i fel storlek. Till detta drog upp jag upp mina jeans till armhålorna och snörade på mig mina fula men mycket bekväma joggingskor från -82. Jag var återigen redo att möta världen! För säkerhets skull tog jag med mig en röda korset bössa och en Lars Ohly poster.
   Fel drag upptäckte jag när 7 nynazister kom förbi och lät mig deras 14 håls doc. martens väl smaka.

När jag kommit hem och plockat glasskärvorna ur ögonbrynen slog det mig! Jag hade knäckt koden! Jag stannade hemma från jobbet i två dagar för att kunna ösa beröm över mig själv och skicka en ansökan till mensa.
Planen gick ut på att jag tog med mig 4 flak öl, en mobil korvkiosk och ett plakat med meddelandet: En öl per sniff i korvgubbens armhåla, vid klapp på kinden ingår en korv!

Jag fick 2673 deltagare och resultatet var slående.. Emil Askerdal luktar..



Kommentarer
Postat av: anonym

Du är cp

2012-01-05 @ 20:48:54
Postat av: Anonym

du är cp

2012-01-05 @ 20:50:08
Postat av: Anonym

fattas inga fel..

2012-01-09 @ 14:02:53
Postat av: Jacke

Episk!

2012-01-26 @ 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0