Emils häftiga partytrick-skola

Jag råkar vara lite av en expert i och omkring ämnet häftiga partytricks som lockar damer, och tänker härmed delge några utav dom så att mina kära vänner också kan få briljera lite.

Jag kan:
Hoppa upp på bardisken på en krog och skrika att jag bjuder alla på sprit, dom kommer ALLA att vara din vän och har du tur hinner du till och med småprata lite med någon söt tjej innan bartendern kommer tillbaka med ditt kort och säger att det inte finns några pengar på det.

Jag kan:
Skryta med att jag har mycket pengar i min plånbok. Sen den lilla petitessen att det är pappas pengar (och pappas kläder, klocka, bil, lägenhet) är ytterst oviktig.

Jag kan:
Köpa skitdyrt vin från en jävla provins i Frankrike och HÄLLA ut fanskapet på golvet eftersom nån har sagt att jag inte får spruta det på tapeterna längre. (TIPS!! har du inte pengar till dyrt vinfanskap går det inte lika bra med en starköl, jag har provat utan framgång)

Jag kan:
Råka slå in knäskålarna på dig om du försöker dig på något av det ovanstående utan att betala mig pengar per styck partytrick. Jag äger rätten att göra dessa häftiga trick, det gör inte du.

Endast därför låter jag bli.. för att se dig våndas över att jag inte gör det du har våta drömmar om att få göra..


Sensmoral: Låtsas du ha pengar får du utgifter.. försök att betala det med låtsaspengar! Bratjävel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0