Skitviktigt och jävligt meningsfullt!

Min blogg har slagit sitt personliga rekord i antalet läsare på en dag! 61 stycken!! Jag blir gick nästan upp falsett när jag såg det. Men sen slog det mig att det antagligen var någons gamla dator som fick epelepsi cp-ryckte sig in på sidan i alla fall 60 av gångerna, för dagen efter hade jag EN läsare.. På fyran dagar hade jag fortfarande en läsare.. Jag..

Jag tänkte även skriva något riktigt roligt om Torres övergång och all den skiten, men jag råkar veta att 90% av läsarna redan har hört det roliga (i sitt huvud) och inte tycker det vore speciellt kul att höra skiten igen så besparar jag alla dessa läsare (jag) mödan av att behöva lyssna på/läsa skiten igen.

Note to self: Skaffa en dagbok istället, fler människor vill läsa den..

Hoppas någons epileptiska dator har blivit återställd efter den traumatiska upplevelsen.


Kommentarer
Postat av: Jakob

Inte i ordning ;)!

2011-02-10 @ 23:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0