Idéspruta!

Jag har ett litet problem. Det är som så att jag får bara geniala idéer när jag är onykter, och så tänker jag att "faan, detta måste jag skriva ner.. imorrn..". Det lär ju hända!

Men nu råkar det vara så att jag har en genial idé!

Det finns många som vill träna, anstränga sig och känna stidens hetta i till exempel en fotbollsmatch eller dylikt. Problemet är att många är helt talanglösa och aldrig får chansen.

Testa då: Hård i magen!
Innehåller samtliga känslor som kan dyka upp på en fotbollsmatch. Det börjar med lite nervositet, du vet inte om du kommer klara av det. Går sedan över i beslutsamhet. Kämparglöd! Du håller på att förlora, hopplöshet. Du lyckas trycka in (ut) ett mål! Eufori! Till slut, lättnad och glädje. Du vann!

Det tar emot att publicera detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0