Emil kämpar för jämnställdheten!

Jag har nu utfört alla de saker jag senast nämnde när jag fick ett jämnställdhetsryck! Jag fick min första mens och upptäckte förfärat att det inte finns tamponger, bindor eller dylikt anpassat för män!
   Jag blev helt enkelt tvungen att ta hjälp. Jag startade genast en mailkorrenspodens med en expert från Finland och resultatet uteblev. Här är en lista över hjälpmedel vi testade:

-Tampong. Resultat: Inte en chans i helvete. 0/5

-Binda. Resultat: Mystiska fläckar i ljumskarna. 1/5

-Blöja. Resultat: Succé! Bortsett från det faktum att man ser retarderad ut. 3/5

-Suspensoir med extra uppsamlingskopp. Resultat: Skvalpade över. 2/5

-Tops. Resultat: Den svällde. -8/5

-Klädnypa. Resultat: Extremt smärtsamt. -3/5

Resultat av experimentet: Män ska inte ha mens, jag lägger ner skiten nu med detsamma!

Från och med nu ska jag bara skriva om vad jag har på mig och vilken musik jag gillar.


Kommentarer
Postat av: Ida

åh emil, du är världens bästa bloggare.

2011-04-29 @ 20:58:02
URL: http://uklife.blogg.se/
Postat av: Jakob A

Nu har det vart dött Länge Emil-pemil!

2011-05-11 @ 22:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0