Emil gör en opinionsundersökning!

Jag har länge undrat vad folk tycker om mina ytterst verklighetsförankrade alster och tänkte att det bara finns ett säkert sätt att ta reda på hur det ligger till: Opinionsundersökning bland verklighetens folk!

Jag lade noga upp en strategi och vandrade sedan från hus till hus genom det avlånga land vi kallar Sverige. Jag tog för säkerhets skull med mig mina kära vänner från Ryssland, man vill ju ha någon att prata med tänkte jag. Det fanns ett problem visade sig ingen kunde varken engelska förutom en, och han var stum.

Alla jag pratade med längs min långa vandring försäkrade mig om att det älskade det jag skrev och att de var inne och såg efter om jag hade uppdaterat minst en gång om dagen. Jag kunde inte förstå varför de var så kvicka på att låsa så fort vi talat till punkt. Pavel hade ju förklarat på teckenspråk och gurglande ljud att järnröret han bar på bara var en vandringsstav!

Jag hade visst missat att man måste ha fler alternativ än ett i en opinionsundersökning.

Summa sumarum: Alla i hela Sverige läser min blogg och älskar den. Trots det står det på min sida att jag blott har en läsare per dag. Avrundat. Uppåt.

Blogg.se verkar ha problem med systemet.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Den enda läsaren är antagligen jag... faktiskt så besöker jag din blogg oftare än blondinbellas MEN det jag saknar i ditt bloggande är dagens outfit... jobbar du lite på det kanske du i sinom tid har två läsare om dagen :)

2011-04-22 @ 23:01:00
URL: http://dolkis.blogg.se/
Postat av: Zarah

Hade du uppdaterat lite oftare hade jag klickat in oftare, nu blir det bara någon gång i veckan ;) Men jag gillar din blogg!

Postat av: Isak

Som din andre (eller tredje..) potentielle läsare så får jag väl också bidraga med lite tips och funderingar på vad jag saknar i din annars läsvärda blogg.

1. En blogglänk till din homosexuelle kompis (frisör/designstuderande är ett plus) och bilder på era crazy-galna upptåg.

2. Jag är väldigt intresserad av att veta när du fikar, om du dricker Caffè latte eller café au lait? Och såklart med vem du fikar - och vad pratade ni om? (Självklart fordras foto - men det är väl onödigt att påpeka)

3. Små kärleksfunderingar som avslutas/inleds med kursiverade citat från den senaste R'n'b-dängan.

4. Jag saknar dagens låt: En R'n'b låt med Rihanna eller Bruno Mars. Endast R'n'b och smörig pojksång duger.



Om du tar efter detta kommer din besökarstatistik skjuta i höjden.

Sen har du ditt "Hemma hos"-reportage och bartenderturné med Brinkenstjärna som i en ask.

Sen kommer du få en snygg fru - och tyvärr KANSKE (inte helt säkert låt inte berömmelsen stiga dig åt huvudet) torska på kokain inne på en toalett på White Room med Dr. Alban. Men - kom ihåg - det finns inget som en DJ-karriär i Gislaved inte kan rädda!

2011-04-25 @ 13:45:14
URL: http://isakjohn.blogg.se/
Postat av: Ida

pfft du har nog minst tre läsare. jag är ju inne varje dag, ligger som första bloggbokmärke vettu!

2011-04-25 @ 13:56:36
URL: http://uklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0