Bli ett geni med Scitzofreni!

Jag förstår mig inte på de människor som påstår att scitzofreni är en sjukdom som kan och borde botas med terapi och varma kuddar.
   Jag har lagt ner hela mitt liv på att forska i och kring ämnet och kommit fram till följande positiva egenskaper med att ha flera människor i hjärnan.


Dr. Emils Avhandling
Att vara scitzofren är positivt i följande situationer:


  1. När du känner dig lite osäker i livet och behöver rådfråga någon, fråga en av dom andra du.
  2. När onanerar blir det automatiskt gruppsex.
  3. Du kan spela på alla positioner i ett fotbollslag, samtidigt.
  4. Du kan skylla på dig själv när du skyller ifrån dig.
  5. Du behöver inte hålla på och ringa runt och mecka med folk för att ha en bra förfest, bjud dina själv.
  6. Att prata med sig själv och bespara din omgivning allt lidande du orsakar.
  7. Du kan bilda ett gäng och slåss med andra gäng, ensam.
  8. Du kan alltid skratta åt dina egna skämt.
  9. Dr. Jekyll and Mr. Hyde, övriga kommentarer finnes överflödiga.
  10. Du kan slåss med dig själv, på allvar.
  11. Du kan stämma dig själv.
  12. Du kan stjäla från dig själv.



Nu över till den enda nackdelen:



  • En av dina personligheter är homosexuell, skitstark och har en förkärlek till buttpluggs.



Jag försökte fråga den andra mig hur fan man får detta snyggt med punkterna och den skiten, men han var grinig och tyckte att detta var en skitdålig idé..


Kommentarer
Postat av: cecilia

finns det någon terapi man kan gå i nu när man blivit helt övertygad om att man borde utöka sig själv till några fler? piller kanske?

2011-04-16 @ 10:20:35
URL: http://dolkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0