Växthuseffekt i mitt rövhål

Det har varit ett jävla liv runt om i hela världen om att det har blivit varmare och att isbjörnarna håller på att dö ut för att det inte finns nån is kvar. Vad är det för jävla science fiction? Jag tror att vi har råkat ut för världens största practikal joke. Al Gore fick med sig resten av världen att börja källsortera och börja åka buss, av vilken anledning? Att ge Sverige de två kallaste och snöigaste vintrarna någonsin..

Jag ska köpa 23 biffiga bilar med den största jävla motorn som går att hitta och låta allihop stå på tomgång ända tills det har blivit humana temperaturer ute. Jag kommer även att börja spraya håret med hårspray, och jag siktar på att göra åt två flaskor om dagen. De tomma flaskorna kommer jag naturligtvis att slänga ut i skogen.

Al Gore, fuck you! Hämnden är ljuv..

Kommentarer
Postat av: Jakob

Hahah!

2010-12-29 @ 01:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0